Job Hunting

Salam peeps.

Alhamdulilah end of May, saya baru je habis my studies. Actually, dalam bulan 5 hari tu dah lagi cari kerja. and seriusly, susahnyaaaaa :( rasanya resume da hantar banyak organisasi and apply dah banyak tempat. Camni rupanya rasa job hunting hehehe. tp tak semestinya, kadang ade rezeki yang apply terus di panggil interview. saya mungkin tak ada rezeki camtu, tak pe tak pe. think positive !

Btw, selama saya looking a jobs ni, saya apply di beberapa web. Maybe boleh digunapakai for those who are looking a jobs. mana tahu rezeki kan.

1. I'm searching the organization terus, contohnya Pos Malaysia, KLIA and so on
2. Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran Malaysia
3. Suruhanjaya Perkhidmatan Awam
4. Jobstreet
5. Skootjobs
6. Indeed
7. Jobstore


Kalau ada sesiapa yang apply di web selain yang saya nyatakan, boleh lah sharing hehehe.


XOXO,
LeenNajib

No comments: