REVIEW BLOG PEMENANG - PART 1

Eh Lulla Giveaway sudah ada pemenangnye, hehehe. so ini adalah 5 pemenang blog yg akan saya reviewkan. Tapi ini Part 1. sy akan buat lagi 5 pemenang di Part 2. Sesiapa yang ada join giveaway by lulla. leh lah check. mana tau ada menang hadiah lain kannnn :)


 HEIRIZALIEYANA, gadis berumur 20 tahun dan merupakan orang utara Perlis. :) merupakan empunya blog berwarna pink. adik ni rajin updated blog and join contest.



Eyma Su, pula antara blogshop. dia ada jual vcd-vcd korea yang murah. korang boleh la tgk apa lg yang ada di blog eymasu :) tak pon check fb page dia.# Eymasu Shoppe



Jom kita melawat blog bertemakan hitam merah. ganas gitu. warna je. tp dalam blog pnuh ngn puitis2 lagi. hehehehe. Adik Afiqah ni kta dia sorg katik tp katik yang garang plus plus comel. tp mmg comel. hehe. gadis ni merupakan student form6. apa-apa pon good luck ye dik. sbb dgr cte form6 quite tough.


Nama diberi Nurul Najihah Busra gadis Kelantan dan lahir pada tahun 90an. ok fine ! sebaya. hehe :) suka blog ni sbb background theme and colour dia. :) blog ini adalah untuk memudahkan dia join any giveaway or contest. so jmput tgk. mana tau ade contest or GA yg best2 utk dijoin.


Jom kita ke blog Cik Piano. btw blog ini siap ade link nk download korean drama free download. mana la tau ada cerita-cerita yang korg cri slme ni. :)




JOM BW dan FOLLOW mereka.

4 comments:

Eymasu said... Reply

thnk u review..hehe..(^_^)

cik piano said... Reply

trimas.. ^_^

LeenNajib said... Reply

most welcome @eyma and @cikpiano :)

norafiqah96 said... Reply

ehehem .. ehem .. eah blog sye ade dekat situ lah .. huhu terharuuu ~~ btw, sye bukan form 6, tapi bawah form 6 .. form 5 .. hehe salah info tu ..